Błąd bazy danych WordPressa: [Duplicate entry 'a076eb60c1b30175e53ad9aa9558356b' for key 'hash']
INSERT INTO wp_dolly_plugin_table (hash, url, time) VALUES('a076eb60c1b30175e53ad9aa9558356b', 'https://podcastuje.pl/spam-od-kolegow-z-branzy/', NOW())

Obróć telefon :)

Wtedy najładniej i najpełniej będziesz korzystać ze strony.

Spam. Gdy konkurencja gra nie fair, to nic mnie nie dziwi. Ale Ciebie może to dotyczyć.

👉 Fajnie mieć konkurencję. Dopóki nie jest słodko-gorzko przez spam.

Rzadko to się dzieje, na szczęście w mojej pracy mam szczęście, że koledzy po fachu to ciekawi ludzie na poziomie.

⚙️ Konkurencja motywuje do rozwoju i do kreatywności.

Lubię współpracować z konkurencją.

  • Jestem fanem działalności tandemu Opowiedz.to
  • Lubię podglądać pracę Agnieszki Papaj-Żołyńskiej
  • Za pracę Voice house, któremu przewodzi Jarek Kuźniar – zdejmuję czapki z głów
    Wspaniała praca nad treściami audio. Lubię Twoje Technologiczne rozkminy
  • Hania i Kasia z Torby Reportera i Podcastera – słucham Was, czytam, traktuję jak moje mentorki.
    Cenię Wasze doświadczenie, poglądy i opinie.
  • Krystianie, dzięki, że pomogłeś mi wejść w ten świat
  • Darku, mieliśmy spięcie, ale fajnie, że wyjaśniliśmy wszystko i nie wchodzimy sobie w drogę

🎙️ Jak się zbierze kilka osób, które mają podobne doświadczenia, wiedzę, umiejętności – wychodzą ładne rzeczy.

Np. podcastowe święto, konferencja PyrCaster, którą współtworzę z Wojciechem Strózikiem i Krzysztofem Kempińskim

Współpraca działa na korzyść branży

Treści są ciekawsze, podcastów ładniej się słucha, więcej osób dzieli się wiedzą.
Bo dzielenie się wiedzą zwiększa jej ilość.

Gdy konkurencja działa w strefie cienia i rozmywa granice

Od roku koledzy podcasterzy dostają maile z ofertą podcastową od konkurencji. Nic nowego. Business as usual.

Dopóki ten spam nie dotyczy to Ciebie, podkasterko i podcasterze.

Przykro mi jak widzę, że konkurencja używa nazwy łudząco podobnej do czegoś, co tworzę od kilku lat.

Jest mała różnica między Podcastuje (mój blog) a Podkastuj. A jeśli szukasz podcastowej pomocy, to łatwo grać na pomyłkę.Latem już pisałem o tym, że „Ach ta podcastowa konkurencja” robi śmieszne rzeczy.

Rozmywanie granic trwa.

Maile od panów z Podkastuj przychodzą od roku (także do mnie) na adresy, które wpisujemy tworząc podcast.
A może panowie zadali sobie trud przekopania się przez setki audycji i zebrania maili.

Jeszcze nieprzyjemniej się robi, gdy widzisz, że Twój adres jest wrzucony do narzędzia mailowego, rozsyła spam, bo Twój mail krąży po sieci, a nie przypominasz sobie, żebyś zapisywał/a się na newsletter (bo go nie mają).

W każdym z tych przypadków jest bardzo wątpliwe, że wyrażałeś/łaś zgodę na kontakt i przesłanie oferty.

Jak nie ma zgody, to jest to spam.

A rozsyłanie spamu jest niefajne i niekoniecznie legalne.

Już kiedyś w podcastowym środowisku mieliśmy niemiłą sytuację, związaną z wysyłaniem maili, zebranych nie do końca… za zgodą zainteresowanych.

Skończyło się awanturą i spolaryzowaniem środowiska podcastowego. A osoba, która popełniła błąd wciąż reaguje alergicznie na tematy związane z wykorzystaniem RSS.

Nie idźcie tą drogą panowie z Podkastuj.

Jeśli dostaniesz mail z ofertą montażu/audytu z adresu bardzo podobnego do #podcastuje, to nie jestem ja.

Zwykle wysyłam maile do osób, które wyrażą zgodę na kontakt i mam w miarę oryginalną nazwę marki, którą buduję od kilku lat.

Moja marka to PODCASTUJE i KURSPODCASTU oba w adresie mają pe el po kropce.

Zwykle wysyłam maile do osób, które wyrażają zgodę na kontakt.

Dzięki, że to czytasz. Dobrego dnia.

Jędrzej z Podcastuje

Pozostałe artykuły

Dodaj komentarz