
Marketing podcastu. 3 rzeczy działają od lat
Marketing podcastu zadziała jeśli zrobisz te 3 rzeczy.
Czytaj więcej
Spam. Gdy konkurencja gra nie fair, to nic mnie nie dziwi. Ale Ciebie może to dotyczyć.
Gdy konkurencja rozsyła spam na Twoją skrzynkę i używa bardzo podobnej nazwy do Twojego brandu… Nie mogę nie zareagować.
Czytaj więcej
CEO też może mieć podcast
Podcast dla szefa firmy. Jeśli jesteś CEO i nie masz podcastu, to możesz tracić dużo okazji na zdobywanie klientów.
Czytaj więcej
ChatGPT, czyli AI w podcastach
Jak można wykorzystać AI do tworzenia treści podcastowych. Na przykładzie ChatGPT
Czytaj więcej
Podcasty w 2023 r. co będzie in & out
Czy podcasty w 2023 r. stracą swoją siłę? Kilka rzeczy, które będą się rozwija. I kilka, które zgaśnie i nie warto w nie inwestować.
Czytaj więcej
Podcast manager
Podcast też może mieć managera. To znak, że podcasting się profesjonalizuje
Czytaj więcej
10 najlepszych pytań na początek podcastu
Wywiad w podkaście. Jak zacząć wywiad? 10 najprostszych i najlepszych pytań na start. Dzięki nim rozkręcisz rozmowę i cały podcast
Czytaj więcej
SEO podcastu – narzędzie, któremu Google może czyścić buty
SEO Podcastu. Jak znajdować odpowiednie słowa do podcastu, aby zwiększyć ilość odsłuchań
Czytaj więcej
Społeczność podcastu (firestarters podcast)
🚀 Stało się! Od marca pracowaliśmy nad podcastem firestarters 🔥 Ten podcast pomaga rozwijać Twój biznes i jednocześnie dobrze żyć. Powstaje w mojej głowie pytanie, czy społeczność podcastu buduje całą audycję, czy audycja budowana jest przez społeczność? A jak to się stało? ⏰02.02.22 Mirek ogłosił projekt dla przedsiębiorców, jaki nie ma odpowiednika w Polsce. 🚈 […]
Czytaj więcej
Pomysł na odcinek podcastu. Gdy już nie masz ani pół idei.
Te proste schematy pomogą Ci znaleźć pomysł na odcinek podcastu. Zaskoczy Cię czwarta metoda.
Czytaj więcej