the_title(); ?>
Gdy zaczynałem przygodę z social mediami, to LinkedIn służył mi do szukania pracy. Niekoniecznie wiedziałem, po co ten podcast na LinkedIN. Po kiego tam się udzielać. Zwykle jak się wkurzyłem na ówczesną szefową, to siedziałem na LI i grzebałem w ofertach. Bo LI na początku był wirtualnym ładnym CV. W 2018 roku LI się zmienił. Miał […]
Czytaj więcejthe_title(); ?>
Podcast w 2024. Przełomu nie będzie, ale wciąż wiele się wydarzy
Czytaj więcejthe_title(); ?>
Michał zajmuje się podcastami dla firm, wie, co to niszowanie podcastu, bo tworzy brandowane podcasty, pomaga marketerom tworzyć najciekawsze historie. To jedna z 3-4 osobistości polskiego podcastingu, która nie pozwala mi osiąść na laurach i zjeść wszystkich rozumów. Poprosiłem Michała o jego perspektywę na podcasting. Miało być bez znieczulenia i zbędnego… wiesz czego. Ten newsletter […]
Czytaj więcejthe_title(); ?>
Marketing podcastu zadziała jeśli zrobisz te 3 rzeczy.
Czytaj więcejthe_title(); ?>
Gdy konkurencja rozsyła spam na Twoją skrzynkę i używa bardzo podobnej nazwy do Twojego brandu… Nie mogę nie zareagować.
Czytaj więcejthe_title(); ?>
Podcast dla szefa firmy. Jeśli jesteś CEO i nie masz podcastu, to możesz tracić dużo okazji na zdobywanie klientów.
Czytaj więcejthe_title(); ?>
Jak można wykorzystać AI do tworzenia treści podcastowych. Na przykładzie ChatGPT
Czytaj więcejthe_title(); ?>
Czy podcasty w 2023 r. stracą swoją siłę? Kilka rzeczy, które będą się rozwija. I kilka, które zgaśnie i nie warto w nie inwestować.
Czytaj więcejthe_title(); ?>
Podcast też może mieć managera. To znak, że podcasting się profesjonalizuje
Czytaj więcejthe_title(); ?>
Wywiad w podkaście. Jak zacząć wywiad? 10 najprostszych i najlepszych pytań na start. Dzięki nim rozkręcisz rozmowę i cały podcast
Czytaj więcej