the_title(); ?>
Podcast w 2024. Przełomu nie będzie, ale wciąż wiele się wydarzy
Czytaj więcejthe_title(); ?>
Michał zajmuje się podcastami dla firm, wie, co to niszowanie podcastu, bo tworzy brandowane podcasty, pomaga marketerom tworzyć najciekawsze historie. To jedna z 3-4 osobistości polskiego podcastingu, która nie pozwala mi osiąść na laurach i zjeść wszystkich rozumów. Poprosiłem Michała o jego perspektywę na podcasting. Miało być bez znieczulenia i zbędnego… wiesz czego. Ten newsletter […]
Czytaj więcejthe_title(); ?>
Marketing podcastu zadziała jeśli zrobisz te 3 rzeczy.
Czytaj więcejthe_title(); ?>
Gdy konkurencja rozsyła spam na Twoją skrzynkę i używa bardzo podobnej nazwy do Twojego brandu… Nie mogę nie zareagować.
Czytaj więcejthe_title(); ?>
Podcast dla szefa firmy. Jeśli jesteś CEO i nie masz podcastu, to możesz tracić dużo okazji na zdobywanie klientów.
Czytaj więcejthe_title(); ?>
Jak można wykorzystać AI do tworzenia treści podcastowych. Na przykładzie ChatGPT
Czytaj więcejthe_title(); ?>
Czy podcasty w 2023 r. stracą swoją siłę? Kilka rzeczy, które będą się rozwija. I kilka, które zgaśnie i nie warto w nie inwestować.
Czytaj więcejthe_title(); ?>
Podcast też może mieć managera. To znak, że podcasting się profesjonalizuje
Czytaj więcejthe_title(); ?>
Wywiad w podkaście. Jak zacząć wywiad? 10 najprostszych i najlepszych pytań na start. Dzięki nim rozkręcisz rozmowę i cały podcast
Czytaj więcejthe_title(); ?>
SEO Podcastu. Jak znajdować odpowiednie słowa do podcastu, aby zwiększyć ilość odsłuchań
Czytaj więcej