Błąd bazy danych WordPressa: [Duplicate entry '89ff36d96cbc153607c25f0a4a9efa90' for key 'hash']
INSERT INTO wp_dolly_plugin_table (hash, url, time) VALUES('89ff36d96cbc153607c25f0a4a9efa90', 'https://podcastuje.pl/ach-ta-konkurencja-podcastowa/', NOW())

Obróć telefon :)

Wtedy najładniej i najpełniej będziesz korzystać ze strony.

Ach ta konkurencja podcastowa!

Od Agnieszki, koleżanki podcasterki po fachu dostałem info, że konkurencja podcastowa dalej agituje podcasterów z propozycją współpracy. Wciąż używają nazwy marki podobnej do nazwy mojego profilu, bloga, podcastu.

Wciąż mam wrażenie, że oferowanie podcasterom usług podcasterskich to wożenie drewna do lasu. Podcaster raczej będzie edytować nagranie samodzielnie. A jeśli zechce pomocy, to raczej wyszuka niż uwierzy mailowi, opowiadającemu o wysokiej jakości za niską cenę, wychodzącym naprzeciw oczekiwaniom drogich klientów.

Widziałem screen z tego maila z hasłem, którego używałem kilka lat temu.
Zrezygnowałem niego, bo było słabe

Jest mi przykro z dwóch powodów:

💔 Konkurencja podcastowa nie jest w stanie wymyślić czegoś swojego. Niby słowo podcast jest zwykłym słowem, ale jednak moje #podcastuje to marka, na którą pracuję już kilka lat. Używanie podobnej nazwy to granie na pomyłkę potencjalnego klienta. Tak łatwo pomylić literki na klawiaturze i tak szybko można narobić sobie nieprzyjemności.

💔 Jest jeszcze jedna nieprzyjemna rzecz: podobna nazwa powoduje, że moja marka, budowana latami, może dostać rykoszetem, jeśli konkurencja dostarczy montaż słabej jakości. To nieładnie.
Nazwy są tak zbliżone, że nie zdziwię się, gdy ktoś zacznie opowiadać niemiłe rzeczy o podcastuje.pl, gdy nie będzie zadowolony z pracy.

W ten sposób konkurencja robi sobie parasol pod moją marką.

To strategia chińskiej podróbki z lat ’90, kupionej na targu przu rynku. Widzisz tanie dresy, a przy dokładniejszym spojrzeniu zauważasz „pomyłki” typu Adidos albo Pumma

Nie chce mi się wytaczać dział. Jednocześnie przykro mi, że ktoś w 3 minuty zabiera mi to, na co pracowałem ponad 4 lata.

💚 Mam do Ciebie prośbęJeśli dostaniesz mail od mojej konkurencji, która obiecuje, że zajmie się Twoim podcastem (a Ty poświęć czas rodzinie), to odpisz, że podobne rzeczy widział_ś na podcastuje.pl

👎 Ja nie wysyłam cold maili, nie szukam adresów email w sieci, aby przesłać niesamowitą ofertę szybkiego montażu Twojego podcastu. Wybrałem ścieżkę dzielenia się wiedzą na blogu, w podcastach, w newsletterze kurs podcastu

Podcastuje jest jedno, reszta to podróbki. Nagrywam, piszę, robię newsletter jako podcastuje.

A może zmienić nazwę i logo na PodcastuYeah?

BTW: na Insta też jestem

Pozostałe artykuły

Dodaj komentarz