fbpx

Obróć telefon :)

Wtedy najładniej i najpełniej będziesz korzystać ze strony.

Podcast firmowy

🎙 Czyżby podcasty weszły na nowy poziom?

Firmy zauważają potencjał podcastów. Podcasting się rozwija Spójrz na Linkedin, co tydzień jakaś firma zaczyna audycję. Podcast firmowy stał się kolejnym kanałem dotarcia do klientów. 

👉 𝗢 𝗰𝘇𝘆𝗺 𝘁𝗼 𝘀́𝘄𝗶𝗮𝗱𝗰𝘇𝘆?
🦾𝗪 𝗽𝗼𝗱𝗰𝗮𝘀𝘁𝗮𝗰𝗵 𝗷𝗲𝘀𝘁 𝗺𝗼𝗰!

🎤 W firmowym Escola Mobile Podcast mamy tak ciekawych gości, że grafik mamy zapełniony na pół roku do przodu. Widać, że dobrze jest, gdy firma ma podcast. To uwiarygadnia firmę. Dlatego podcast firmowy Escola zdobywa dużo odsłuchań. Ale nie to jest najważniejsze.

🗣 Mówisz do szerokiego grona ludzi, nie boisz się odpowiedzialności za słowa. A CEO firmy często lubią się dzielić wiedzą, zapraszają do rozmowy i nagrywają przemyślenia. Nic tak dobrze nie tłumaczy, jak opowiedzenie tematu swoimi słowami (mam 4 takich klientów).

💳 Często mam pytanie o reklamy w moim Developer Wannabe podcast. Szkoły programowania lub programiści, tworzący kursy. Firmy IT poprzez podcast szukają drogi do zapraszania nowych pracowników na swój pokład.

💪 Dwa lata temu zaczęliśmy nagrywać Escolamobile. Niemal osiemdziesiąt odcinków później wiem, że podcast generuje możliwości. Zwiększa zasięgi i wraca nieoczekiwanie. Pozytywnie.

Zauważyłem, że w podcastach działa stara zasada handlu: daj się poznać.

Gdy klient Cię pozna, łatwiej jest nawiązać relacje i rozwinąć współpracę.

Przewaga podcastu?

🔎 To odpowiednia droga dotarcia do ludzi wykształconych, często decyzyjnych. W podkaście mojej firmy (Escola Mobile) Jan Zając z Sotrender dodał, że na podstawie badania 17 milionów danych z Facebooka widać, że ta grupa to:
– profesjonaliści
– odpowiednio sytuowani,
– z zainteresowaniami biznesowymi i finansowymi oraz technicznymi

To wnioski z badania Sotrender, na podstawie 17 milionów danych.

Kim są słuchacze podcastów

🤔 Dodatkowo wśród osób słuchających podcasty wielu jest przedsiębiorców. Są także środki – czas i pieniądze.

Czujesz możliwości? Mam coś jeszcze…

A giganci techniczni sprzyjają podcastom.

Facebook od niedawna pozwala na odtwarzanie podcastu bez wychodzenia z aplikacji. Wystarczy wrzucić link ze Spotify.
Ukryta siła podcastu to jego konsumpcja. Czyli jak długo słuchacz zostaje z Tobą.

Google inwestuje w rozwój aplikacji do podcastów. Od pewnego czasu, gdy wpiszesz nazwę ulubionej audycji, pojawia się w wyszukiwarce jako jeden z pierwszych rekordów. A gdy wpiszesz konkretną nazwę podcastu, to wyszukiwarka przeniesie Cię bezpośrednio do nagrania.

Apple wreszcie zrozumiało, że Spotify ich przegania. I zrobiło wielki update swojego apple podcasts.
Nie poszło gładko, ale widać tendencję – wielkie firmy wiedzą, że będziemy słuchać coraz więcej.

Amazon otworzył swoją aplikację do podcastów. Jeśli chcesz tworzyć podcasty po angielsku, dzięki aplikacji Amazona masz dostęp do tysięcy słuchaczy, którzy chętnie poznają Cię jako człowieka, zanim kupią coś od Ciebie.

Rozwiń biznes, dodaj mu osobowości, twórz podcasty.

👉Kurspodcastu .pl – podcastowe maile na Twoją skrzynkę. Co tydzień.

Pozostałe artykuły

Dodaj komentarz

Komentarze