fbpx

Obróć telefon :)

Wtedy najładniej i najpełniej będziesz korzystać ze strony.

Podcast w biznesie w marketingu

To jest trend ostatnich lat i będzie się umacniał. Podcast w biznesie to zmiana na rynku marketingowym.

Coraz mniejsze wrażenie robi na nas wielka marka. Opowiadanie, że marka jest wielka, robi milionowe biznesy… Gdy wielka marka coś oznajmia, często czuję się malutki. Czuję presję do podziwiania lub kupienia. Mocno pracowałem, aby nie poddawać się temu.

Wielkie liczby działają ładnie marketingowo.

To dobre argumenty. Warto jednak coś do nich dodać.

Do twardych argumentów dodajmy relacje – właśnie podcast w biznesie pozwoli Ci budować odpowiednią komunikację z klientem.

Zobacz

Gdy kupujesz produkt czy usługę, chcesz pracować z profesjonalistami. Cenisz pewność, że nikt nic nie zepsuje, a projekty uzyskasz na czas.

Podobnie, gdy reklamujesz swoją firmę: pokazujesz świetne umiejętności. Ty i Twoi pracownicy pokazujecie, co umiecie. Używacie odpowiedniego języka, trafiacie do odpowiednich ludzi.

Czegoś jednak może brakować… Klienci nie zawsze czują, że rozmawiają z człowiekiem.

Nic nie szkodzi, aby łączyła Cię z klientem relacja transakcji. Ale fajnie się pracuje z ludźmi, których się lubi.

I znowu: nic nie szkodzi, aby budować pozytywne relacje między klientem i sprzedawcą. Nawet robienie porządnych biznesów idzie bardziej gładko, gdy klient Cię lubi.

Warto dać się polubić. Dajemy się polubić przez relacje – budujemy je w piśmie i w mowie. Podcast w biznesie pomoże w tym drugim.

O ile mamy mnóstwo relacji pisanych, to mówionych wciąż mniej – dlatego warto nagrywać podcast.

Głos daje wiarygodność. Napisać możemy wiele i w przypadku niekorzystnego obrotu spraw – zwalić winę na marketing, na niezrozumienie tematu, na autopoprawki słownika.

A mowa – tu w stu procentach bierzesz odpowiedzialność za swoje słowa. I w ten sposób pokazujesz się jako silna marka/marka osobista. Jesteś człowiekiem z krwi i kości. Nie jesteś robotem. Zwłaszcza gdy pokażesz, że nie zawsze wszystko jest słodkie i piękne, a Twoja droga nie jest pasmem sukcesów.

W ten sposób pokazujesz ludzkie oblicze swojej firmy, niezależnie od jej rozmiarów, pokazujesz pracę, rozwijasz się, pokonujesz trudności.

Dodaj podcast do marketingu Twojej firmy. Zacznij robić podcasty, aby Twoja wiadomość trafiła do odpowiednich uszu.

Jeśli chcesz zrobić podcast 🎙 skontaktuj się ze mną

Podcastowe maile: kurspodcastu.pl

Pozostałe artykuły

Dodaj komentarz

Komentarze

  1. Inka

    Dobry tekst. Robimy podcast w firmie i mamy z tego ciekawych klientów 🙂
    Pozdrawiam