Podcast na blogu i podcast na telefonie
Podcast na blogu lub stronie firmowej jest potrzebny
Podcast na stronie www pomaga w wyszukiwaniu Twojego podcastu. Dajemy możliwość odsłuchania audycji.
Gdyby kiedyś dostęp do podcastu był utrudniony, skieruj słuchaczy na stronę.
ALE podcast na stronie jest TYLKO dodatkiem. Twoi odbiorcy znają Twój głos ze słuchawek, podłączonych do swojego telefonu.
Podcast na blogu a podcast w telefonie. Niby łatwe, a jednak dużo pracy jeszcze przede mną.
Kilka dni temu miałem rozmowę na temat hostingu. Po kilku dniach od zakupu wyjaśniło się, że player podcastowy nie jest ładny. Nie będzie się odpowiednio prezentować na blogu w postach z nowymi odcinkami. Dlatego zapadła decyzja o wyborze innego hostingu.
Moją rolą jest zaproponować i dać argumenty. Nie jestem osobą, która liczy nie swoje pieniądze.
Decyzję klienta szanuję.
Chciałbym zasugerować rozwiązanie w temacie podcast na blogu vs tylko w telefonie:
Gdy robisz podcast, umieść go na stronie/blogu. Jeśli hostingpodcastu nie oferuje ładnego playera, weź player Spotify lub Apple. Hosting będzie tylko narzędziem.
Większość Twoich słuchaczy zna Cię z aplikacji na telefonie.
Podcast jest mobile-first
Jeszcze nikt nie wymyślił lepszego dotarcia do odbiorców, które pobiłoby smartfona. Smartfona ma niemal każdy, kto słucha podcastów.
Statystyki pokazują, że podcasty słuchamy najczęściej na Spotify, Apple podcasts lub w aplikacjach na smartfony.
Siłą podcastu jest to, że możesz dotrzeć do każdych uszu.
Tworzysz intymną relację ze słuchaczem i możesz się podzielić z nim wiedzą, którą masz w głowie. Tylko Ty i słuchacz.
Statystyki także jasno pokazują, że większość podcastów na stronie, jest porzucana po kilku minutach. Osoby, słuchające podcasty na blogach to ułamek w porównaniu z liczbą osób, które używają telefonu.
Funkcjonalność i niezawodność aplikacji podcastowych i hostingu podcastu to klucz do sukcesu.
Marketing podcastu pomaga Ci dotrzeć do nowych słuchaczy. Kolor playera i jego wygląd to miły dodatek.
Ludzie będą Cię słuchać na telefonie, bo podcast jest mobile. Czyli będziesz towarzyszyć odbiorcom podczas biegania, gotowania lub jazdy autem.
Opowieść o playerze podcastu pokazuje, że przed nami daleka droga, by podcasty stały się szeroko dostępne. A podcastuje.pl stara się edukować, wyjaśniać i zachęcać, aby Podcasty były dla każdego.
Pobierz instrukcję „Jak zrobić podcast w 4 prostych krokach i nie stracić czasu, pieniędzy i nerwów