Błąd bazy danych WordPressa: [Duplicate entry '89ff36d96cbc153607c25f0a4a9efa90' for key 'hash']
INSERT INTO wp_dolly_plugin_table (hash, url, time) VALUES('89ff36d96cbc153607c25f0a4a9efa90', 'https://podcastuje.pl/ile-odtworzen-podcastu-to-duzo/', NOW())

Obróć telefon :)

Wtedy najładniej i najpełniej będziesz korzystać ze strony.

Ile odtworzeń podcastu to dużo? Słuchalność podcastu

🤔 Pewnie denerwuje Cię, że robisz super odcinek, a odsłuchań jest za mało? Ile odtworzeń podcastu znaczy dużo?

Nie myśl tak, tylko sprawdzaj, jak bardzo tematy podcastu rezonują z Twoimi słuchaczami. Jak to sprawdzić?
Twórz najlepiej jak potrafisz. Wierzę, że większość podcasterów nie robi swoich audycji na hura, tylko stara się robić najlepsze, co umieją.

Mnóstwo z nas wierzy, że odtworzeń powinny być tysiące. A to nieprawda! Nasłuchaliśmy się mistrzów marketingu, nakręciły nas social media. Podcasty wcale nie mają milionowych zasięgów.

Ile odsłuchań podcastu to dużo?

Według Roba Walcha z Libsyn 140 odsłuchań podcastu.
Rob podkreśla, że liczy się liczba pobrań podcastu w ciągu pierwszego miesiąca od premiery.

Jeśli odcinek podcastu w ciągu miesiąca od premiery ma 140 odsłuchań — jesteś w tej lepszej połowie.

Mało, co? W porównianiu z odsłonami posta na FB czy Linkednie to kropla.

Nie porzucaj jeszcze myśli o podcastach. Tu liczy się długość słuchania, regularność i więź z odbiorcą.

Ale odtworzeniom podcastu możesz pomóc. Bo podcasty bez marketingu to pieniądze i czas rzucony na wiatr.

Mam dla Ciebie…
🚀 Kilka pomysłów jak zwiększyć zasięgi podcastu od Podcastuje

🔴 UWAGA! Zanim rzucisz się w wir udostępniania, zwróć uwagę na jedną rzecz:

❌ Podcast nie sprzedaje, na podcastach mało kto zarabia.

❓ Po co zatem robić podcast?

♻ Podcast nie zarabia, ale tworzy możliwości i zwiększa ilość Twoich treści w sieci. Twoim zadaniem jest wykorzystanie możliwości. To wciąż niezagospodarowany rynek.

💬 Podcast ogromna szansa, aby Twoja marka uzyskała głos. To efektywny dodatek do wizerunku Twojej osoby lub firmy. Bez marketingu będziesz mieć mało odsłuchań.
Dlatego dzielę się moimi sprawdzonymi przeze mnie metodami.

📲 Marketing podcastu wg mnie to:

Wielokrotne wrzucanie linków do podcastu

Użyj chartable, żeby stworzyć jeden uniwersalny link. I w żaden sposób nie miej oporów przed udostępnianiem podcastów sprzed kilku miesięcy. Jeśli treści są wartościowe i aktualne, dla każdego, kto słucha, Twój odcinek jest nowy.
I daj link gościom, niech wrzucą u siebie. A najlepiej to napisać post dla nich i wysłać w mailu. #gettingthingsdone

👉 Opowiadanie o mocy podcastu wszystkim i wszędzie

Najciekawsze możliwości dla mojej firmy uzyskaliśmy dzięki networkowi gości, zapraszaniu do podcastu ciekawych ludzi. Nie doceniamy siły poczty pantoflowej. A według mnie to uwiarygadnia Cię jako odpowiedzialną osobę. Czyli taką, której można zaufać.

👉 Wielokrotne używanie tych samych treści

W mojej firmie tworzymy podcast Escola Mobile. Nagrywamy podcast live, więc mamy #videocast. Z #video tworzę krótkie filmy i wrzucam na socialmedia.
Protip: napisy do filmów.
Robię też blogpost. Dodaję linki do gości, podcast player i teksty. Mamy artykuł. Linki wrzucam w #buffer i creator studio.

Słowa kluczowe w opisie i tytule

Używam ubersuggest i google trends. Dodaję do tekstów, postów, artykułów. Ludzie wyszukują tematy i trafiają na nasz podcast. Krok po kroku, od dwóch lat buduję słuchalność.

W rezultacie podcast otwiera wiele niespotykanych drzwi.

Ile odtworzeń podcastu? Jeśli pomagasz, bawisz, edukujesz — nawet jedno odtworzenie, jedno małe odsłuchanie jest wielkim sukcesem.

Wierz mi, są podcasty, które nie mają odsłuchań. Bo nie mają marketingu.

📧 Jeśli chcesz wiedzieć jak robić efektywne podcasty, zapraszam do mojego newslettera.

Co tydzień piszę o podcastach. Sposoby testowane na sobie.

O tutaj 👉 https://kurspodcastu.pl/

Pozostałe artykuły

Dodaj komentarz