Błąd bazy danych WordPressa: [Duplicate entry '3f128edf89d1ab570058de9b4b02b659' for key 'hash']
INSERT INTO wp_dolly_plugin_table (hash, url, time) VALUES('3f128edf89d1ab570058de9b4b02b659', 'https://podcastuje.pl/biznesowy-podcast/', NOW())

Obróć telefon :)

Wtedy najładniej i najpełniej będziesz korzystać ze strony.

Biznesowy podcast. Jak otwierać nowe drzwi.

Nasz biznesowy podcast EscolaMobile generuje możliwości. A możliwości przekuwamy w sprzedaże. Mam wrażenie, że podcast biznesowy to nieodkryty kontynent możliwości. Jak budujemy biznesowy podcast?

Odcinki podcastu przygotowujemy zawczasu. Wszystko jest przygotowane, omawiamy z gościem tematykę, uzgadniamy ramy rozmowy. W ten sposób gość czuje się pewniej, co przekłada się na lepszą treść. Nie wyklucza to spontaniczności ani energii. Wręcz przeciwnie! Techniczne przygotowanie treści i warunków nagrania doprowadza do pozytywnego efektu

W umówiony dzień nasz gość wchodzi do rozmowy przez przygotowany link. Tam czekam ja i gospodarz podcastu Krzysztof Wojewodzic. Gość nie musi myśleć o niczym innym jak tylko o przekazaniu swojej wiedzy i doświadczenia na temat odcinka.

Krzysztof wcześniej dostaje listę zagadnień, ma czas na zapoznanie się z nią, dopisuje kilka pytań, dopytuje o kilka tematów. Podczas nagrania ja jestem w tle i realizuję techniczne aspekty.

Goście podcastu przyciągają gości podcastu. Ciekawy gość zna kolejną osobę, którą poleca. Ktoś z kolei przesłuchał odcinek, polecił go w social media, a w rezultacie dostaliśmy kontakt do następnej ciekawej osoby, którą zaprosiliśmy do podcastu.

Rozmowa buduje rozmowę, włączamy się w kolejne sieci. W końcu okazuje się, że ktoś potrzebuje usług, a ostatnio słuchał podcastu/oglądał live/czytał artykuł na blogu/widział posta z podcastem Escola Mobile.

Dzięki podcastowi nie jesteś człowiekiem znikąd, bo odbiorca miał okazję, aby Cię posłuchać.

Bierzesz odpowiedzialność za swoje słowa, pokazujesz profesjonalizm. Jesteś bliżej słuchacza.

Czujesz, jak zwiększa się sieć kontaktów? Tu działa dbanie o treści dla słuchacza i dbanie o komfort rozmowy gościa. I wtedy to procentuje.

Doprowadzamy do sytuacji, gdy jesteśmy porównywani przez klientów nie z morzem software house’ów, a z kilkoma podobnymi firmami (które jeszcze nie mają podcastów, albo dopiero startują nieśmiało).

W Polsce mamy około 6 tys. podcastów. W porównaniu z setkami tysięcy blogów to wciąż mało i łatwo zająć swoją niszę. Podcast to budowanie relacji, zwiększanie sieci kontaktów, tworzenie wartościowych treści.

Jeśli chcesz wiedzieć, jak buduję podcasty, zapraszam do dołączenia do podcastowego newslettera.
Tylko sprawdzone treści. Na sobie.

👉 https://kurspodcastu.pl/

Pozostałe artykuły

Dodaj komentarz

Komentarze